سوالات SEOSPRINT

 58
Abel@12428466Author12/14/2020, 1:15 am
روش پرداخت و تحویل

روش پرداخت و تحویل

لطفاً قبل از استفاده از وب سایت ، این شرایط را با دقت مطالعه کنید.https://seosprint.net"سرویس" مدیریت شدMIRWORK LLC.

دسترسی و استفاده شما از سرویس منوط به پذیرش و انطباق شما با این شرایط است. این شرایط برای همه بازدیدکنندگان ، کاربران و سایر افرادی که به سرویس دسترسی دارند یا از آن استفاده می کنند اعمال می شود.

با دسترسی یا استفاده از سرویس ، شما موافقت می کنید که به این شرایط محدود شوید. اگر با هیچ بخشی از شرایط موافق نیستید ، نمی توانید به سرویس دسترسی پیدا کنید.

خاتمه دادن

در صورت نقض شرایط ، بدون اطلاع قبلی یا مسئولیت ، بلافاصله دسترسی به سرویس خود را بسته یا متوقف می کنیم.

کلیه مفاد این شروط ، که طبق ماهیت آنها باید پس از خاتمه شرایط پابرجا بمانند ، پس از خاتمه شرایط نیز پابرجا هستند ، از جمله مفاد مربوط به مالکیت ، سلب مسئولیت ، جبران خسارت و محدودیت های مسئولیت.

پیوند به وب سایت های دیگر

سرویس ما ممکن است حاوی پیوندهایی به وب سایتها یا سرویسهای شخص ثالث باشد که تحت مالکیت یا کنترل سرویس ما نیستند.

MIRWORK LLC محتوای ، خط مشی های رازداری ، یا عملکرد هرگونه وب سایت یا خدمات شخص ثالث را کنترل نمی کند و مسئولیتی ندارد. شما همچنین تأیید می کنید و موافقت می کنید که MIRWORK LLC مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال خسارت یا خسارتی را که ناشی از آن است یا ادعا می شود ناشی یا مربوط به استفاده یا پشتیبانی از چنین محتوا ، محصول یا خدمات است ، ندارد. از طریق چنین وب سایت ها یا سرویس هایی قابل دسترسی است.

ما شدیداً شما را به خواندن شرایط و ضوابط و سیاست های رازداری هر وب سایت یا خدمات شخص ثالثی که بازدید می کنید تشویق می کنیم.

حق قابل اجرا

بدون توجه به مفاد تعارض قوانین ، این شرایط تحت قوانین ایالات متحده آمریکا (ایالات متحده آمریکا) اداره و تفسیر می شوند.

عدم اجرای ما در اجرای هرگونه حق یا ارائه این شرایط ، چشم پوشی از این حقوق تلقی نخواهد شد. اگر هر یک از مفاد این شرایط توسط دادگاه معتبر یا غیرقابل اجرا باشد ، مفاد باقیمانده این شرایط همچنان پابرجا خواهد بود. این شرایط کل توافق نامه بین ما در رابطه با سرویس ما را تشکیل می دهد و از هرگونه توافق قبلی که ممکن است در رابطه با سرویس داشته باشیم جایگزین می شود.

تغییرات

ما به اختیار خود حق خود را برای تغییر یا جایگزینی این شرایط در هر زمان حفظ می کنیم. اگر تجدید نظر مهم باشد ، سعی خواهیم کرد حداقل 30 روز قبل از اجرای شرایط جدید اخطار بدهیم. آنچه که یک تغییر اساسی را تشکیل می دهد به اختیار ما خواهد بود.

با ادامه دسترسی یا استفاده از خدمات ما پس از اعمال این تغییرات ، شما موافقت می کنید که به شرایط اصلاح شده ملزم شوید. اگر با شرایط جدید موافق نیستید ، لطفاً استفاده از سرویس را متوقف کنید.

با ما تماس بگیرید

اگر شما هر گونه سوال در مورد این شرایط ، لطفا با ما تماس بگیرید:
بخش قانونی:legal@seosprint.net

سیاست بازپرداخت

همه معاملات نهایی هستند. هیچ ادعایی برای بازگشت پذیرفته نخواهد شد. در صورت خطای معامله یا خطای صورتحساب ، لطفا با بخش حقوقی تماس بگیرید (legal@seosprint.net) ظرف 3 روز کاری

پرداخت خدمات و تحویل

کلیه خدمات موجود در SEOSPRINT از موجودی داخلی پرداخت می شود که از طریق سیستم های پیشنهادی پرداخت ، کارت های بانکی یا ارزهای رمزپایه توسط کاربر با مبلغ دلخواه از قبل تکمیل می شود. کلیه خدمات به صورت خودکار و بصورت فوری پرداخت و تحویل داده می شوند. به منظور جلوگیری از تقلب ، تعادل داخلی از طریق سیستم پرداخت PayPal با تأخیر انجام می شود که از قبل مشخص شده است. همه خدمات با جزئیات شرح داده می شوند و نامهای بدون ابهامی دارند. خریدار باید معنی عملکرد خود را درک کند. اگر هزینه خدمات مربوط به خدمات ما را پرداخت کنید و سپس از استفاده از آنها امتناع کنید ، وجه شما پس داده نمی شود. در صورت بروز هرگونه خرابی در پرداخت و / یا ارائه خدمات ، با ما تماس بگیریدپشتیبانی فنی.


لیست ابزارهای پرداخت احتمالی برای پرداخت هزینه خدمات در SEOSPRINT:
  • VISA و MasterCard
  • PayPal
  • Privat24
  • WebMoney Transfer
  • یاندکس-پول Yandex money
  • Qiwi
  • Payeer
  • AdvCash
  • Perfect Money
  • Apple Pay
  • Mobile payments
  • (Bitcoin) بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه
  • سایر سیستم های پرداخت بانکی و اینترنتی


برای اشخاص حقوقی ایالات متحده آمریکا و اوکراین ، پرداخت بدون وجه نیز با ارائه اسناد اولیه حسابداری امکان پذیر است.

افشای خطر برای کاربران WEBMONEY TRANSFER

کالاها و خدمات ارائه شده به دستور شخص یا شرکتی که سیستم WEBMONEY TRANSFER را اجرا می کند ارائه نمی شود. ما یک ارائه دهنده خدمات مستقل هستیم و در مورد قیمت ها و پیشنهادات خود تصمیم می گیریم. شرکتهای دارای سیستم انتقال وب WEBMONEY TRANSFER برای شرکت در ارائه خدمات حق کمیسیون یا پاداش دیگری دریافت نمی کنند و هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیتهای ما ندارند.

 2
butterfly@1512913903/02/2022, 3:31 pm #84484

دوستان کسی میدونه تا چه مرحله ای باید پیشرفت تا بشه درامد رو از طریق حساب پاییر برداشت زد؟

و چقدر طول میکشه؟

 2
butterfly@1512913903/02/2022, 5:12 pm #84495

mohammad, برای توضیحات با پشتیبانی تماس بگیرید

https://seosprint.net/support

دوستان کسی میدونه تا چه مرحله ای باید پیشرفت تا بشه درامد رو از طریق حساب پاییر برداشت زد؟

و چقدر طول میکشه؟

Only residents of SEO sprint can participate in the forum